Forum PercyJackson.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Archiwum postaci
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PercyJackson.fora.pl Strona Główna -> Forumowe RPG 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sender1
Apollo w spodenkach
Apollo w spodenkach



Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zachodnio-pomorskie
Płeć: Annabeth

PostWysłany: Wto 12:03, 26 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Sob 21:21, 10 Wrz 2011    Temat postu:

1. Imię: Marelia

1.1. Ksywka: Mari

2. Nazwisko: Button

3. Wiek: 13

4. Boski rodzic: Afrodyta

5. Wygląd:

5.1. Twarz - Bardzo mocno brązowe kręcone włosy, niebiesko-szare małe oczy, krótki nos, czysta skora bez pryszczy.

5.2. Ciało - waga około 40-50 kg, wzrost 154 cm, silna, ale umysłem, chuda, długie ręce i nogi.
5.3. Ubiór - na misji - zbroja wykonana z żelaza i skórzane buty

Zwykłe ubranie - jeansy, zwykła koszulka i adidasy

Ubranie wizytowe - Czerwona sukienka i buty na obcasie.

5.4. Znaki szczególne - Blizna na prawej ręce, tatuaż - smok na plecach

6. Krótka historia: Zawsze dobrze jej się wiodło miała wiele przyjaciół. Jednak, nie okazywała mądrośći. Zawsze myślała, że jej życie jest normalne jak każde inne dziecko. Jednak po swoim życzeniu na siódme urodziny "chciałabym, żeby w moim wydarzyło się co wspaniałego! Coś miłego". Wtedy mama zabrała ją do innego kraju i zostawiła w lesie. Co dowodziło, że jej mama była zła. Błądziła tam dwa dni głodna ale wydawało jej się, że coś ją prowadziło, utrzymywało przy życiu. W końcu doszła do jakiejś autostrady. Stała tam kobieta, która wskazywała na Martę.
- Witaj, jestem twoją matką, jestem Afrodytą.
Marta była za mała żeby to zrozumieć. Nie wiedziała nawet kto to Afrodyta. Afrodyta zmieniła jej imię na Marelia. Odtąd mieszkała z Afrodytą. Opowiedziała jej o wszystkim. I po prostu najzwyklej na świecie zaprowadziła ją do obozu herosów, który miał być jej "szkołą".

7: Charakter: Miła. Potrafi być dobrą przyjaciółką. Choć często obraża każdego, że ona jest najpiękniejsza. Jednak bardzo szybko można się z nią zaprzyjaźnić.

8. Umiejętności:
Zdolności bojowe:
- magiczne:
15 pkt. latanie - nie wiadomo dlaczego kiedyś podleciała do góry. Teraz lata. Jest to dziwne, bo jej matką jest Afrodyra.

30 pkt. - Uwodzicielka - Potrafi uwieść każdego swym urokiem. Piękno to jej wielki atut.

15pkt. - Małe panowanie nad wodą - Potrafi panować nie tyle co nad wodą, a pianą morską

-nie magiczne

20pkt. Walka czymkolwiek - Atrybutem Afrodyty jest róża. Jej córka Marelia być może dlatego umie pokonać przeciwnika nawet kwiatkiem

Zdolności standardowe: 15pkt. Strzelanie z łuku - bardzo dobrze celuje

9. Broń: łuk - zrobiony z kory brzozy, strzały wykonane ręcznie z meatalową końcówką, ostrą. Bardzo "stylowy" i "modny" Czasami strzały łamią się podczas lotu.

Mam nadzieje, że dobrze napisałam :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sender1 dnia Sob 18:03, 25 Cze 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perseusz
Perełeczka Posejdona
Perełeczka Posejdona



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 1452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Percy

PostWysłany: Nie 23:57, 06 Lut 2011
PRZENIESIONY
Sob 21:24, 10 Wrz 2011    Temat postu:

1. Imię: David
1.1. Ksywka: Szczur
2. Nazwisko : Heffernan
3. Wiek: 13
4. Boski rodzic: Hestia
5. Wygląd:
6. Krótka historia: Urodził się na Olimpie. Żył tam przez 3 lata, ale jego matka postanowiła, że musi wieść normalne życie herosa i nie może go wiecznie izolować. Ponieważ jego ojciec umarł, w międzyczasie trafił do rodziny zastępczej. Miał kochającą rodzinę. Mamę, tatę i o pół roku młodszą siostrę Jenny. Szybko się razem z żyli i byli nierozłączni.Kiedy miał 9 lat w jego domu wybuchł pożar. Wszyscy zginęli oprócz niego. Nie wiedział czy za to dziękować czy nie. Trafił do kolejnej rodziny zastępczej. Miał dwie młodsze siostry bliźniaczki i starszego brata. Nie czuł się tam najlepiej.
Pewnego razu kiedy wracał ze szkoły wraz z bliźniaczkami, zaatakował ich jakiś bliżej nie określony potwór. Niestety siostry umiały spojrzeć przez mgłę. Jakimś cudem (a może przez bogów?) udało im się uciec. Niestety ten atak odbił się na psychice bliźniaczek i pół roku po owym wypadku musiały wylądować w szpitalu dla obłąkanych. Nie wiadomo czy to było spowodowane tylko tym atakiem, czy może to tylko je pogrążyło. W każdym razie nie pomogło to Davidowi w życiu.
Później zdarzył się kolejny "wypadek", jednak nie był wtedy sam tylko ze swoim przyjacielem Jamsem. Okazało się, że James nie jest zwykłym człowiekiem tylko satyrem. James jakimś cudem uratował ich i zabrał do obozu. Na obozie David najbardziej lubił naukę. Nauczył się wielu technik które wykorzystują potęgę mózgu i w tym pomagają (np mapy myśli, albo szybkie czytanie) Często przesiadywał nad jeziorem i czytał książki.
Tam David poznał całą prawdę o sobie, bo kiedy mieszkał na Olimpie był mały i nie wiele pamiętał z tego okresu.
7: Charakter: Bardzo spokojny, nie lubi przemocy i bójek, woli zaprowadzać na świecie pokój. Do wszystkich odnosi się przyjaźnie. Pomaga rozwiązywać spory.Lubi towarzystwo innych. Jest otwarty na nowe doznania.
8. Umiejętności:
Zdolności bojowe:
- magiczne:
kontrola ognia - idzie mu całkiem nieźle. Potrafi gasić płomienie (choć nie zawsze, bo zależy to od jego wielkości) i tworzyć płomyki. Nie są one ogromne, ale mogą nieźle poparzyć przeciwnika. (30 pkt)
Uspokajanie - potrafi uspokoić ludzi w okół siebie. Tak jakby wpływa na nich dobrze. Dzięki temu ludzie rzadko kłócą się w okół niego. Potrafi całkowicie uspokoić max. 3 ludzi na raz, albo zmniejszyć gniew (ale nie zniwelować go) większej ilości osób. (30 pkt.)
- niemagiczne: walka sztyletem - jego ulubioną bronią jest sztylet. Od zawsze lubił nim walczyć i tak jakby "miał to we krwi" (35 pkt)
Krycie - zawsze mu szło ukrywanie się. Na razie może nie jest w tym mistrzem, ale powoli pnie się w górę. (25 pkt)
Zdolności standardowe: Łatwo się uczy i zapamiętuję. Potrafi też nieźle biegać.
9. Broń: Naszyjnik który zamienia się w sztylet z runami, która oznaczają płomień,rodzina,ochrona. A także zegarek który zmienia się w tarcze z symbolem Hestii


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perseusz dnia Pon 22:37, 07 Lut 2011, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Emily_Under
Magiczny termos Dionizosa
Magiczny termos Dionizosa



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraj moich ojców <3
Płeć: Annabeth

PostWysłany: Pią 18:35, 21 Sty 2011
PRZENIESIONY
Sob 21:57, 10 Wrz 2011    Temat postu:

1. Imię: Grima
2. Nazwisko: Swees
3. Wiek: 15 lat
4. Boski rodzic: Artemida
5. Wygląd:
5.1. Twarz – Grima to czarnowłosa dziewczyna o jasnozielonych, kocich oczach. Włosy ma długie, sięgające do łopatek i kruczoczarne z atramentowymi przebłyskami. Na twarzy zwykle gości ciepły i dodający otuchy uśmiech... Podczas walki jej wyraz twarzy tężeje dodając jej wizualnie nieco lat i powagi.
5.2. Ciało - Mierząca zaledwie 163 cm dziewczyna z typową figurą a la klepsydra. Smukła, lecz nie chuda, z lekkimi 'boczkami' na biodrach i ładnie zarysowaną talią. Nogi ma długie i zgrabne, na łydkach lekko rysują się mięśnie. Jej skóra jest jasna, by nie powiedzieć porcelanowa. Dziewczyna nie przepada za mocnym słońcem i unika go, nie lubi się opalać, a jednak kolor jej skóry nie wydaje się niezdrowy, nie ma żółtawego odcienia. Według niektórych jest ładna, według innych nieciekawa. Czego chyba można się spodziewać, przecież każdy ma swoje preferencje.
5.3. Ubiór - Zazwyczaj nosi szorty, jeśli tylko czas i miejsce na to pozwala. Krótkie, dopasowane szorty w ciemnych kolorach, najczęściej sięgające lekko za połowę ud. Do latania, również zależnie od potrzeby, ubiera szorty uszyte specjalnie do tego celu, zakrywającą całe udo lub też prostą lnianą koszulę z ciemnozieloną kamizelką, brązowe spodnie i wysokie buty z koziej skórki. Jeśli zadanie, którego się podjęła wymaga wygodnego stroju, by móc szybko się przemieszczać i nie mieć ograniczonych ruchów zielonooka preferuje lekkie koszule i delikatne spodnie wpuszczone w wysokie buty.
5.4. Znaki szczególne – Jej włosy są zazwyczaj rozpuszczone, lecz kiedy je zwiąże na wierz wyskakują zgrabne uszy z większą ilością kolczyków niż jest to preferowane. W lewym uchu ma ich 4, a w prawym 5.
6. Krótka historia: Marmurowa rezydencja – róża wśród budynków, akurat tej nowojorskiej dzielnicy na przedmieściach. Nie, żeby rodzina tam mieszkająca lubiła przyrodę, o nie.
Żyła tam dokładnie czwórka osób. Mąż, matka i przeurocze rodzeństwo.
Właśnie ta dwójka miała tam spędzać dzieciństwo. Można by nawet rzec, że jako sieroty. Ot, miły dom z daleka. Z bliska zaś pełen kłótni i chłodu. Macocha rodzeństwa, Pensylva była naprawdę uroczą kobietą – dla swoich przełożonych, rzecz jasna. Dzieci tłumaczyły sobie, że po prostu nie starcza jej miłości i na nie. Nie była nawet podobna do biologicznej matki dzieci, której one same nie znały, ale próbowały ją sobie wyobrazić.
Co do ojca, Jamesa Sweesa… Tu nie można powiedzieć złego słowa, jako, że był naprawdę dobrym – weekendowym tatusiem. Ot, praca przeszkadzała i do domu wracał jedynie w sobotę, w niedzielę zaś wsiadał w swoją ‘’gablotę’’ i z powrotem do miasta. Spędzał z dziećmi czas dość miło, robił, co mógł by wynagrodzić im oschłość swojej żony, jednak jak większości osób po prostu mu to się znudziło. Odstawił swych ‘potomków’ niczym klocki lego. Jednak właśnie LEGO jest najgenialniejszą zabawką świata nieprawdaż? Czego byś nie zrobił i tak przetrwają.
Otóż dzieci, a konkretnie mały diabełek Grima i uroczy aniołek Matt, zastępowali sobie całą rodzinę. Od dziadka pradziada po kuzyna, że tak to ujmę. Można by powiedział, ze dziewczynka lekko to wykorzystywała, naciągając rodzinne zaufanie i większość rzeczy zwalając na brata. Ot, tak jakoś wyszło. Zwłaszcza, że lubiła tłuc drogie wazony.
Potem zaś stało się coś, czego spostrzegawcza Grima do teraz nie może zrozumieć. Wiecznie uśmiechnięty braciszek, który nie ważne, co by się działo – zniknął.
Pojechał daleko, do innej szkoły, męskiej i najprawdopodobniej mu się tam nie podobało. Jak wnioskowała z listów, które wysyłali do siebie w niezwykłym pośpiechu. Po pewnym czasie Grim naprawdę zaczynała tęsknić, ot tak, chyba po tygodniu. Rok po zniknięciu Matta ojciec wysłał ją na wakacje do obozu (wiecie jakiego, prawda?) i nie odebrał jej stamtąd. Miała wtedy zaledwie 11 lat. Brata nie widziała do tej pory.
7: Charakter: Szalona, zawsze uśmiechnięta wariatka o wielkim poczuciu humoru i nie poskromionej energii. Na swój sposób specyficzna, ponieważ lubi raz na jakiś czas odgrywać inny charakter. Zazwyczaj mówi to co myśli, chodź trudno jej okazywać uczucia. Pomocna, miła i przyjaźnie nastawiona do wszystkich, przez co nie ma problemów z nawiązaniem nowych znajomości. Zawsze robi to co chcę, nienawidzi jak ktoś coś jej narzuca. Strasznie ceni sobie szczerość i dumę. Nie rzuca słów na wiatr, ani nie ma słomianego zapału, nie lubi zostawiać nie dokończonych spraw. Kiedy sytuacja tego wymaga potrafi być cholernie poważna i dojrzała. Czasem także zachowuje się jak małe dziecko, lecz nie jest zbyt rozpuszczona. Trudno ją wyprowadzić z równowagi, ale kiedy się wkurzy nie zna już żadnej granicy, potrafi być wtedy nawet agresywna w niektórych przypadkach. Zazwyczaj próbuje być spokojna i nie pokazywać się z tej gorszej strony. Zdarza jej się nawet maskować swoje słabości lub też wrażliwszą stronę. W małym stopniu jest leniem, ale lubi spędzać wolny czas bawiąc się ołówkiem lub też jakimś dorwanym mieczem. Jest wegetarianką, ponieważ brzydzi się zabijaniem zwierząt, które strasznie kocha, lecz ma słabą wolę do słodyczy!
8. Umiejętności:
Schemat numer 4

Zdolności bojowe:
- magiczne:
~ porozumiewanie się ze zwierzętami (15 pkt.) – bardzo przydatna magiczna umiejętność, która… No, została podarowana Grimie w jej czternaste urodziny. Polega na słyszeniu myśli WSZYSTKICH zwierząt (nie tylko koni i rybek, jak jest w przypadku dzieci Posejdona), ale dosłownie wszystkich. Czasami pojawia się trudność, gdy zwierzę myśli za szybko, albo za wolno. Coś za coś.
- niemagiczne:
~ wspinanie się (35 pkt.) – bardzo szybkie wspinanie się po budynkach i drzewach. Po prostu potrafi wyczuć gdzie postawić stopę, żeby nie spaść, fiu, na ziemię.
~walka włócznią (25 pkt.) – Grima umie walczyć włócznią na dość podstawowym poziomie, jednak jakąś mistrzynią w tym nie jest. Kilka podstawowych ruchów zna. I tyle, o.
~judo (30 pkt.) – japońska sztuka walki. Dziewczyna ćwiczyła ją przed przyjazdem do obozu, a i na Wzgórzu Herosów doskonaliła się sama.
Zdolności standardowe: Różne dziwne rzeczy… Ma stopy odporne w pewnym stopniu na jakieś kamienie czy szyszki położone w lesie, na przykład kiedy biega i ćwiczy omijanie przeszkód. Ma bystry wzrok, ale nie taki jak orzeł, nie przesadzajmy…
9. Broń: Włócznia ze srebrnym grotem, własne ręce i paznokcie na nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ailyn
Boy z hotelu Lotos
Boy z hotelu Lotos



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z odległych rubieży
Płeć: Annabeth

PostWysłany: Pon 20:27, 04 Paź 2010
PRZENIESIONY
Sob 21:59, 10 Wrz 2011    Temat postu:

1. Imię: Ailyn
2. Nazwisko: Bel Iblis
3. Wiek: 15 lat
4. Boski rodzic: Hefajstos

5. Wygląd:


5.1. Twarz - zielone oczy z dodatkową opcją zabójczego spojrzenia, płomienne włosy, ostre rysy, wąskie usta
5.2. Ciało - trochę niska, mocno umięśniona, szczupła, o zaokrąglonych biorach
5.3. Ubiór - zwykle czarny, dopasowany, skórzany kombinezon z długimi rękawkami oraz kilkoma wbudowanymi niepodziankami, w luźniejsze dni szorty, koszule w rozmiarze xxl i patrolówka moro, ogólnie męskie ciuchy
5.4. Znaki szczególne - tatuaż w kształcie przerwane kręgu na lewym ramieniu, wiecznie zero makijażu

6. Krótka historia: Odkąd pamięta nie znała ojca - żyła razem z matką Shadą na obrzeżach Nowego Yorku. W wieku 7 lat dowiedziała się, że należy do mitologicznego świata. Znienawidziła wtedy nieznanego ojca, za to jak ją porzucił. W domu zawsze pełniła jego funkcje: naprawiała telewizor, kosiarkę etc. Po tym też poznała, że ma wiele wspólnego z bogiem zwanym Hefajstosem. W szkole zwykle przebywała w towarzystwie chłopaków. Zwykle tematami ich wspólnych rozmów i zabaw były nowości techniczne, głupie żarty z internetu, doświadczenia chemiczne itd. Ze śmiertelniczkami nigdy nie mogła się dogadać, ponieważ często zazdrościły jej dobrych, 'kumplowskich' kontaktów z obiektami dziewczęcych flirtów. Ailyn często wyjeżdżała na biwaki. Bywała także na obozach skautowych. W końcu jeden z biwaków skończył się trafieniem do Obozu Herosów, który dziesięcioletnia dziewczyna bardzo polubiła. Została uznana przez ojca po tygodniu pobytu w Obozie. W przyszłości chciałaby wstąpić do wojska na kilka lat, potem studia elektryczne oraz informatyczne i na koniec założyć swój warsztat samochodowy oraz komputerowy.

7: Charakter: Często chodzi z głową w nadprzestrzeni. Uwielbia robić wszystko, co w oczach innych jest nienormalne. Zazwyczaj upiera się przy swoim zdaniu, choć nie zawsze ma rację. Jest otwarta i impulsywna, a także pyskata, czasami nawet ordynarna. Lubi gadać, choć zazwyczaj trudno jej zacząć rozmowę. Ma w nosie to co mówią o niej inni. Nie lubi pokazywać, że (w małym stopniu) jest wrażliwa. Kiedy ma wolny czas zajmuje się majsterkowaniem oraz informatyką - jest w dużej mierze hakerką. Zwykle pogodna. Typowa bałaganiara. Nie umie odmówić sobie słodyczy, ale potem za karę biega godzinami. Jest dość zdyscyplinowana i bardzo samodzielna. Portafi zachować powagę, gdy sytuacja tego wymaga, lub poprostu ma zły humor. Nie łatwo ją zranić, ale kiedy ktoś zalezie jej za skórę potrafi się nieźle odegrać. Póki co jeszcze nikt nie poznał jej mrocznej strony...

8. Umiejętności:

Zdolności bojowe; schemat 4:
- magiczne:
Uczy się tworzyć błyskawicę ognia, czyli serię wyładowań ogniowych, które może sterować zarówno pod względem kierunku jak i siły. Stworzenie błyskawicy zależy od dostępu powietrza w danym pomieszczeniu oraz czystej wściekłości w atakującym (im więcej tym lepiej w obu przypadkach). [16 pkt]
- niemagiczne:
a) walka spiżowym mieczem o jednym lub dwóch ostrzach; na misję Ailyn zabrała tylko pojedyńczy [56pkt]
b) rzucanie różnymi wynalazkami typu granaty, bomby domowej roboty itp. [34pkt]
c) strzelanie z pistoletu, czyli innymi słowy snajperka [0pkt]

Zdolności standardowe:
Opanowane do perfekcji majsterkowanie, budowanie, skręcanie, rozkręcanie, tworzenie rysunków technicznych, wykonywanie skomplikowanych reakcji chemicznych. Komputery zna od budowy do obsługi w 120%.

9. Broń: Urządzenie na ksztalt małej latarki przypięte do pasa - spiżowy miecz o wąskim i dobrze wyważonym ostrzu oraz pas zmieniający się w spiżową zbroję chroniącą ciało od pasa w górę - wszystko produkcji własnej. Za ewentualną brań można uznać także kombinezon z pochowanymi w kieszeniach bombami z greckim ogniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ailyn dnia Wto 17:37, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Celestine.
Boy z hotelu Lotos
Boy z hotelu Lotos



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CHB!
Płeć: Annabeth

PostWysłany: Czw 21:00, 09 Gru 2010
PRZENIESIONY
Sob 22:02, 10 Wrz 2011    Temat postu:

1. Imię: Alice
2.Nazwisko: Van Allen
3. Wiek: 14 lat
4. Boski rodzic: Hermes
5. Wygląd:


Blond włosy i brązowe oczy. Jasna karnacja. Lekko zadarty nos, wąskie usta. Wysoka i szczupła. Jej pasją jest sport ( zwłaszcza siatkówka i snowboard), więc jest wysportowana.
6. Krótka historia: Żyła jak każda normalna nastolatka w Nowym Yorku, wraz ze swoją mamą. Jej rodzicielka nigdy nie ukrywała przed nią kim jest, więc Alice wychowała się ze świadomością, że jej ojcem jest Hermes. W wieku 8 lat została porwana przez cyklopów. Uratowała ją jedna z obozowiczek i zabrała do obozu. Kiedy miała 13 lat została wysłana na pierwszą misję. Przez przypadek weszła do labiryntu, i zgubiła się. Spędziła tam około miesiąca. W trakcie pobytu oszalała, a kiedy wyszła na powierzchnię ziemi straciła część pamięci.
7: Charakter: Uparta i pewna siebie. Potrafi postawić na swoim, chodź nie zawsze ma rację. Jest zabawna ale bardzo pyskata. Mistrzyni drugiego planu. Nie przepada za ludźmi, i często jest dla nich niemiła. Od czasu pobytu z Labiryncie, cierpi na klaustrofobię. Powoli zaczyna czuć niechęć do Olimpijczyków.
8. Umiejętności:
Schemat nr 4
magiczne: Latanie - przy pomocy latających Conversów potrafi standardowo przeczyć prawom grawitacji. ( 15 pkt.)
niemagiczne:
-Walka mieczem – niepozorny mały kluczy zawieszony na szyi, potrafi zamienić się w groźną broń. (45 pkt.)
-Walka Sztyletem – Alice używa go, bardzo rzadko, w razie nagłej potrzeby. (11 pkt.)
-Noże– niekiedy rzuca palącą się bronią. (34 pkt.)
umiejętności standardowe: Kradzież – posiada umiejętność bezszelestnego skradania się, dzięki czemu rabunek jest dla niej najprostszą rzeczą pod słońcem.
9. Broń: Często używa skrzydlatych trampek ( otrzymanych od Hermesa na dwunaste urodziny ). Jej ulubioną bronią jest spiżowy miecz, który zamienia się w klucz. Jeśli Alice chce go użyć ponownie, musi użyć odpowiednich słów (niestety po wyjściu z labiryntu nie pamięta tej formuły).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Celestine. dnia Nie 18:48, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczny
Gość






PostWysłany: Pon 15:29, 18 Paź 2010
PRZENIESIONY
Sob 15:11, 19 Lis 2011    Temat postu:

1. Imię: Christopher "Chris"
2. Nazwisko: Valley
3. Wiek: 15 lat
4. Boski rodzic: Ares
5. Wygląd: Nie jest oszałamiająco piękny, lecz nadrabia to szelmowskim uśmiechem, co dodaje mu uroku. Dzięki temu ma powodzenie wśród obozowiczek. W dni powszednie ubiera się w zwykły T-shirt i jeansy,a gdy jest zimno, zakłada bluzę z kapturem. Na misje zakłada cieńsze bluzy i bardziej dopasowane, żeby nie przeszkadzały w walce.

6. Krótka historia: Bójki w szkołach były dla niego chlebem powszednim. Ciekawe natomiast było to, że większość tych bójek wygrywał. W nauce nie był orłem. Na dodatek ta dysleksja. Mimo to był lubiany w środowisku szkolnym. Dziewczyny na niego leciały, a chłopaki chcieli się z nim kumplować. O swoim pochodzeniu dowiedział się w wieku 8 lat. Jego matka nie wytrzymała nerwowo i chciała się pozbyć biednego Chrisa. Wtedy powiedziała mu, że jest synem boga. Z początku w to nie uwierzył i żył w przekonaniu, że jego matka była wtedy pijana i nie wiedziała co mówi. Jednak jakiś czas później coś go zaatakowało. Znalazł jakiś metalowy pręt i przebił nim potwora. Co dziwne pręt się zmienił. Wtedy jeszcze nie wiedział dlaczego, ale później dowiedział się, że to był niebiański spiż i zapewne jego ojciec mu pomógł. No właśnie. A co z ojcem? Po roku spędzonym w obozie, Ares uznał Christophera. Ale zanim to nastąpiło, musiał jeszcze spędzić ten rok w obozie. Kilka dni po walce z owym potworem odwiedzał go w domu jakiś podejrzany typek. Kazał Chrisowi się spakować, gdyż mieli zaraz wyruszać. Matka była wtedy w domu i jeszcze zachęcała do tego chłopaka. No i najwidoczniej musiała znać tego kolesia. Więc Chris zrobił, tak jak mu kazano. Oczywiście, zastanawiał się, czy by nie spróbować ucieczki, ale uznał, że to nie najlepszy pomysł. Kto wie? Może spotka więcej tego typu potworów? A ten typek mówił coś o jakimś obozie. Szkoleniowym czy co. I w końcu tam dotarli. Przeszli obok wielkiego czegoś, co wyglądało na smoka i wtedy koleś zrzucił przebranie. Później Chris się dowiedział, że to był satyr. W tym samym dniu wdał się jeszcze w bójkę, złamał kilka palców, narobił sobie kłopotów. Niewiele się różnił ten obóz od zwykłej szkoły. Jednak tutaj zaczął trenować. Dostał od Chejrona jakiś fajny mieczyk i ćwiczył. Bardzo długo. Codziennie przez przynajmniej 4-5 godzin musiał ćwiczyć. I to mu absolutnie nie przeszkadzał. Czasem zostawał dłużej na arenie, żeby stopniowo zwiększać swojej umiejętności. Kilka lat później został wybrany do misji, o której można poczytać w temacie "Wojna o Piorun"
7. Charakter: Chris jest dość łagodny jak na dziecko Aresa. Oczywiście potrafi być niemiły i agresywny, lecz tylko wtedy, gdy ktoś naprawdę mocno go rozzłości. Po powrocie z poprzedniej misji stał się bardziej zamknięty w sobie, lecz nadal zdarzają się dni, kiedy wychodzi pożartować ze znajomymi.
8. Zdolności:

Umiejętności bojowe: Schemat nr 1
- Walka mieczem - świetnie radzi sobie z mieczem jednoręcznym, który w stanie przechowalnym przybiera kształt łańcucha. Na ćwiczeniu tej umiejętności spędził kilka lat w obozie. (57 pkt)
- Walka dwoma mieczami - nowy miecz dostał od Chejrona w prezencie. Nie miał wiele czasu, żeby poćwiczyć tę umiejętność. (24 pkt)
- Walka włócznią - to jego druga ulubiona broń. Posługiwał się nią równie często, co mieczem. Stracił ją na poprzedniej misji. (42 pkt)
- Walka łańcuchem - (0 pkt)

Umiejętności standardowe: Potrafi przygotować strategię walki, która całkiem nieźle się sprawdza. Dobrze radzi sobie z zagadkami, co zawdzięcza dłuższemu pobytowi w towarzystwie córki Ateny podczas poprzedniej misji.

9. Broń: łańcuch przypięty do spodni - miecz lub włócznia (złamana podczas ataku orła Prometeusza)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Mroczny dnia Pon 18:18, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Darooo
Aresowa skarpeta
Aresowa skarpeta



Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Percy

PostWysłany: Sob 21:03, 10 Wrz 2011
PRZENIESIONY
Sob 15:13, 19 Lis 2011    Temat postu:

1. Imię: Daroonim.
1.1. Ksywka: porostu Daroo.
2. Nazwisko: Nef.
3. Wiek: 15 urodziny 03.09.
4. Boski rodzic: Hefajstos
5. Wygląd: Ludzie mówią że jest podobny do Damona z "Pamiętników wampirów".





5.4.Znaki szczególne: znamię w kształcie młota kowalskiego na klatce tam gdzie serce.
6. Historia: Daroo urodził się na obrzeżach Manhattanu. Jego ojczym to bardzo wpływowy i zamożny człowiek. Poznał jego matkę na cmentarzu i zaistniało. Starał się wysłać syna to prestiżowej szkoły, ale mu odmówił. Daroo ma skłonności w kierunku śmierci tak jak jego matka. Pewnego dnia ojczym zabrał go do lasu i zdarzył się wypadek a raczej spotkanie. Daroo spotkał chłopca który ostrzegł go przed niebezpieczeństwem. Młodzieniec przeprosił ojczyma i oznajmił mu że odchodzi. Rówieśnik zabrał Daroo do Obozu Herosów. Podczas drogi zaatakował ich piekielny ogar. Wtedy Daroo odkrył zdolność do rozmowy z maszynami i zabił bestię. Wystraszony, w pół nieprzytomny z wycieczenia i pełen pytań, dotarł do obozu.
7. Charakter: Zamiłowania śmiercią. Kocha majsterkować. Wierny przyjaciel i chłopak. Potrafi kochać i chce być kochany, chociaż tego nie okazuje. Mądry i potrafi przewidywać ruchy ale nie lubi się bić, woli zaś pracować w kuźni.
8. Umiejętności: Schemat 4.
- Umiejętności niemagiczne:
1) Posługiwanie się mieczem i młotem 30 pkt.
2) Rzemiosło 60 pkt.
- Umiejętności magiczne:
1) Zaklęcia typowe dla kowali 15pkt.
9 Broń: Podwójny miecz łączony ze stygijskiego żelaza (dwa takie same miecze które można łączyć).


Nie wiem czy jest dobrze ale on (Daroo)taki jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darooo dnia Nie 10:15, 11 Wrz 2011, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrozxs
Apollo w spodenkach
Apollo w spodenkach



Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Percy

PostWysłany: Sob 23:36, 24 Wrz 2011
PRZENIESIONY
Sob 15:14, 19 Lis 2011    Temat postu:

1. Imię - Kai

1.1. Ksywka - Majster, Piątak(ze względu na ranne wstawanie), Miszczu(nazywany tak przez małych surferów)

2. Nazwisko - Hars

3. Wiek -14 lat

4. Boski rodzic - Hefajstos

5. Wygląd -

[link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych]

Znaki szczególne : Zazwyczaj po jego rękach łażą mechaniczne pająki itp., zawsze ma przy sobie coś związanego z surfingiem i deskorolką.

6. Historia - Urodził się na Hawajach, skąd pochodziła jego matka. Żył tam do 12 roku życia, potem przeniósł się do USA. Tam dorabiał w sklepie z ciuchami(co widać na obrazku nr.3). Kai bardzo tęsknił za domem, a najbardziej za surfingiem. W końcu spróbował deskorolki i szło mu świetnie. Był bardzo ,,popularny" jak na swój wiek, jednak tego nie chciał. Miał małą grupkę przyjaciół. Im był bardziej dorosły tym bardziej coś podejrzewał. A kiedy jednemu z jego przyjaciół upadła mp4, a on w kilka sekund ją poskładał do kupy, satyr który go obserwował musiał wziąć go do obozu. Teraz żyje w śród obozowiczów i namawia synów Posejdona żeby ,,zrobili" jakieś fale na zatoce.

7. Charakter - Nieopanowany, z poczuciem humoru. Czasem sam nie wie co robi. Gdy zrobi jakąś broń od razu idzie ją wypróbować . Woli jednak walczyć. Zawsze wstaje najwcześniej z obozowiczów, żeby posurfować(nawet gdyby miał w tym dniu misję).

8. Umiejętności.
Schemat nr 5:
2 umiejętności niemagiczne - 60 pkt do rozdania
2 umiejętności magiczne - 60 pkt do rozdania

Niemagiczne:
Naprawianie rzeczy - 40 - Potrafi w kilka sekund(no czasem dłużej) złożyć i rozłożyć wszystko.
Wkradanie - 20 - Może wejść do prawie każdego budynku (nie przez drzwi!).
Magiczne:
Parzenie - 30 - Jeśli ktoś jest na odległość nie więcej niż 1 metr to może go poparzyć. Działa też na łańcuchy!
Władanie zbroją - Jeśli w jakiś sposób rzecz należąca do Kai'a(np.stopiony metal, który trzyma przy sobie w specjalnym pojemniku) wejdzie w zbroje przeciwnika to może mieć straszny uścisk(jeśli Kai tego chce). Warto dodać, że niektórzy obozowicze już mają taki metal w swojej zbroi.

Zdolności standardowe:
-Ręce odporne na ogień.
-Większa siła

Broń:



Miecz jest zamontowany w desce surfingowej, a kiedy Kai jej nie ma to w naszyjniku przedstawiającym deske.




Sztylet na specjalne okazje. Kiedy nie mam już broni, ,,on" jest ostatnią deską ratunku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mrozxs dnia Nie 20:03, 25 Wrz 2011, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PercyJackson.fora.pl Strona Główna -> Forumowe RPG 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin